top of page
BG picaso-01.jpg

תקנון מועדון לקוחות

1. הגדרות

1.1. "חבר מועדון" - כל אדם שהצטרף למועדון הלקוחות ואושר על ידי החברה.

1.2. "נקודות" - יחידות זכות הנצברות על ידי החבר בהתאם לסכום הרכישה שביצע, הניתנות למימוש בעבור הנחות או מוצרים עתידיים.

1.3. מוצרי פיקאסו - כלל המוצרים המשווקים על ידי המותגבאתר האינטרנט של המותג.

1.4. אתר המותג - אתרי האינטרנט הרשמיים של המותג, בו ניתן לבצע רכישות ולהצטרף למועדון הלקוחות.  https://www.picaso.co.il/

1.5. "רכישה" - כל קנייה שביצע חבר מועדון באתרי החברה.

1.6. "הטבה" - כל מבצע, הנחה או בונוס הניתן לחבר מועדון כחלק מהצטרפותו למועדון הלקוחות.

2. כללי

2.1 התקנון מתייחס למועדון הלקוחות של חברת אן אנד די קוסמטיקה בע"מ(להלן: "החברה"), ושל המותג פיקאסו הנמצא בבעלותה של החברה.

2.2 החברה פועלת באמצעות אתר אינטרנט של המותג פיקאסו.

2.2 ההצטרפות למועדון הלקוחות מותנית בקבלת כל תנאי התקנון והסכמת החבר לשינויים אפשריים בעתיד. בכפוף להוראות תקנון זה, אן אנד די שומרת לעצמה את הזכות לשנות, בכל עת שתבחר ולפי שיקול דעתה הבלעדי, בין היתר, את מסלול ו/או את תנאי ההצטרפות ו/או את היקף/סוג ההטבות ו/או את תנאי החברות במועדון הלקוחות. מטבע הדברים החובה על התעדכנות בתקנון היא על חבר המועדון בלבד.

3.  הצטרפות למועדון ותקופת החברות

  1. ההצטרפות למועדון הלקוחות פתוחה לכל לקוח בגיר שמלאו לו 18 שנים

3.2 חבר מועדון ייחשב לכל אדם שהשלים את תהליך ההרשמה באחד מאתרי החברה("להלן: אתרי החברה")

3.3 ההרשמה כוללת מסירת פרטים אישיים עדכניים, הסכמה לתנאי התקנון וקבלת הודעות ועדכונים מהחברה.

3.4 ה חברות במועדון מוגבלת ליחידים בלבד ואינה ניתנת להעברה או שימוש על ידי צדדים שלישיים.

3.5 בעת ההצטרפות למועדון, יקבל החבר 200 נקודות בונוס אותן יוכל לממש בכל עת.

4. צבירת נקודות

4.1. כל רכישה שבוצעה על ידי חבר המועדון תזכה אותו בנקודות לפי סכום הקנייה. לדוגמה, עבור רכישה בסך 100 ש"ח, יצבור החבר 10 נקודות.

4.2 כל 10 נקודות זכות שוות ערך ל1 (אחד) שקל בעת מימוש הנקודות לרכישות עתידיות. כלומר, חבר המועדון יוכל להשתמש בנקודות לצורך קבלת הנחות על רכישותיו הבאות.

  1. לא ניתן לצבור נקודות על רכישות שבוצעו באמצעות כרטיסי מתנה או קופונים.

 

  1. הנקודות שנצברות בכל קנייה הן בהתאם לסכום ששולם בפועל לאחר ניכוי הנחות או מימוש נקודות. לדוגמה, אם סכום הקנייה המקורי הוא 200 ש"ח והחבר השתמש ב-500 נקודות (שהם 50 ש"ח), הוא יצבור נקודות על הסכום ששולם בפועל - 150 ש"ח, כלומר 15 נקודות.

4.5  מובהר, כי ברכישה ששולמה באמצעות נקודות הזכות, לא ניתן יהיה לצבור נקודות זכות.

4.4. הנקודות אינן ניתנות להמרה בכסף מזומן.

4.5 במקרה של החזרת מוצר, הנקודות שנצברו בעבור רכישתו יופחתו מחשבון החבר בהתאם לסכום הזיכוי שהתקבל.

4.6 החברה רשאית להסיר נקודות מחשבונו של חבר המועדון במקרה של אי עמידה בתנאי התקנון או אם זוהתה פעילות לא חוקית בחשבון.

4.7 החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות את מדיניות צבירת הנקודות, על פי שיקול דעתה הבלעדי, ובלבד שתיתן על כך הודעה מראש לחברי המועדון.

5. מימוש נקודות

5.1 הנקודות שנצברו ניתנות לשימוש בהנחות על רכישות עתידיות באחד מאתרי החברה.

5.2 חבר המועדון יכול לממש נקודות ברכישת מוצרים ספציפיים או בעבור כל רכישה אחרת בהתאם לתנאים המפורטים באתר החברה.

5.3 המימוש יתבצע על פי שער ההמרה: 10 נקודות זכות שוות ערך לשקל אחד.

5.4  על כל 5000 נקודות צבורות, הלקוחה יכולה לממש הטבה חד פעמית של 10% הנחה על המוצרים באתר.

5.5   לא ניתן לממש גם את ההנחה של 10% וגם לממש נקודות באותה רכישה.

5.6 בעת מימוש הנקודות, על החבר לוודא כי כמות הנקודות המספיקה קיימת בחשבונו.

5.7 הנקודות שנצברו במהלך שנה קלנדרית יתאפסו בתום השנה מתאריך ההצטרפות של החבר למועדון.

5.8 החברה תשלח תזכורת בדבר איפוס הנקודות טרם המועד המיועד, וזאת על מנת לאפשר לחבר לממש את הנקודות במועד.

8. הפסקת חברות

8.1. ביטול חברות על ידי הלקוח:

לקוח שמעוניין לבטל את חברותו במועדון הלקוחות יכול לעשות זאת על ידי שליחת מייל לשירות הלקוחות של החברה בכתובת: info@picaso.co.il.

יש לכלול במייל את פרטי החבר המלאים: שם מלא, כתובת דוא"ל ומספר טלפון ליצירת קשר, על מנת לאמת את זהותו ולבצע את הביטול.

החברה מתחייבת לטפל בבקשת הביטול תוך 7 ימי עסקים ממועד קבלת הבקשה ולשלוח אישור בדוא"ל על ביצוע הביטול.

8.2. ביטול חברות על ידי החברה:

החברה רשאית להפסיק את חברותו של חבר המועדון במקרה של הפרת תנאי התקנון או אם זוהתה פעילות לא חוקית בחשבון. במקרה של ביטול חברות מצד החברה, תישלח הודעה בכתב לחבר המועדון ותינתן לו אפשרות לערער על ההחלטה בתוך 14 ימי עסקים.

8.3. השלכות הביטול:

עם ביטול החברות, כל הנקודות וההטבות שנצברו בחשבון החבר יבוטלו ולא יוכלו לשמש בעתיד.

לא תינתן אפשרות לשחזר נקודות או הטבות שבוטלו לאחר ביטול החברות.

9. פרטים אישיים של חבר המועדון

9.1. בעת ההצטרפות למועדון הלקוחות, יידרש החבר לספק מידע אישי הכולל שם מלא, כתובת דוא"ל, מספר טלפון וכתובת מגורים.

9.2. חבר המועדון מחויב לעדכן את החברה בכל שינוי בפרטיו האישיים על מנת לאפשר המשך תקשורת תקינה וקבלת הטבות.

9.3. החברה מתחייבת לשמור על סודיות הפרטים האישיים של חבר המועדון ולא להעבירם לצד שלישי ללא הסכמתו המפורשת של החבר, למעט במקרים הנדרשים על פי חוק.

9.4. הפרטים האישיים של חבר המועדון ישמשו את החברה לצורך שיפור חווית הלקוח, התאמת הצעות אישיות, שיווק ישיר, עדכון בדבר מבצעים, הטבות, חידושים ועדכונים נוספים הקשורים לפעילות החברה.

9.5. חבר המועדון מסכים כי החברה תעשה שימוש בפרטיו האישיים גם על ידי חברת אן אנד די לצורך שיווק והצעות תוכן הרלוונטיות לתחומי העניין של החבר, כל עוד לא ביקש אחרת במפורש.

10. זכויות וחובות חבר המועדון

10.1. חבר המועדון מחויב לעדכן את החברה בכל שינוי בפרטיו האישיים.

10.2. החברה רשאית לשלוח לחבר המועדון הודעות ועדכונים בדבר מבצעים, הנחות והטבות.

11. שינויים בתקנון

11.1. החברה רשאית לערוך שינויים בתקנון לפי שיקול דעתה הבלעדי.

11.2. כל שינוי בתקנון ייכנס לתוקפו מייד עם פרסומו באתרי החברה.

12. כללי

12.1. התקנון כפוף לחוקי מדינת ישראל.

12.2. בכל מקרה של סתירה בין התקנון לפרסומים אחרים, יגברו הוראות התקנון.

12.3. מועדון הלקוחות מתייחס לפעילות של חברת אן אנד די קוסמטיקה בע"מ, שהינה יצרנית מותג פיקאסו, והפעילות שלו רלוונטית עבור שני אתרי האינטרנט של החברה.

bottom of page